[Autoliste] Re: nukadjau

KPL kpl.listes at gmail.com
Mon Apr 23 08:10:41 EEST 2012

nutak katram savas vajadziibas, ja tev vajag smuki un tiiraam rokaam,
tak driikst pirkt uz vietas. Lielajam vairumam tie ndesmit lati kudish
svariigaaki par reekjiniem un hotlainu.

Man ar piemeeram gruuti iedomaaties ka vareetu riepas pirkt no
kaukaada reifendirekta, es parasti riepas dabonu kopaa ar kaarteejo
shrotu, un shrots noniikst aatraak par riepaam.

--
KPL