[Autoliste] Re: nukadjau

arc arc at intelectuals.net
Sun Apr 22 22:47:34 EEST 2012

Martins wrote, On 2012.04.22. 19:44:
> Pateicoties eu regulaam swamperi nenaak uz eu jo sastaavaa ir kaut kas
> kas apdraud kaut ko. Atseviski talanti maakot so probleemu apliekt, un
> zinu veel vienu cali kas TR1 izmeera boggerus pats meeginaas atsuutiit.

mnja, skarbi, turklaat izstaas ka kjiinietis shitam pat nau jeedzis
pakaljdarinaajumu uztaisiit. neneu, vispaar man ar taada doma bija,
te viens sens choms ikpalaikam plivina uz usa, vareetu shim iedot $$$
lai iepeerk un iesainjo gliitaa pacinjaa, betnu tad stipri jaasaak
domaat vai man tieshaam TIK LJOTI taas riepas gribaas ;)

turklaat to 4x30kg pacinju atvizinaat ar neko leeti ganjuaka nesanaak.

cik atminu, tad sendienaas, kad visaadi 4x4 diskusijas un foorimi veel
nebi izniideti, chalji taa ari metaas koeejam suutiijumam ;)

voopch paldies, nomierinaaji :)

btw ko tagad gonshchiki lieto bez simexveidiigajiem? jeb shogad visiem
buus vairaak vai mazaak vienaadaas riepas? ;)
par shitaam te kaada sakariigaaka atsauce nau kaukur maniita
http://4x4centrs.lv/pirma-sezona-ar-federal-couragia-mt-riepam/
?

=)
arc