[Autoliste] Re: nukadjau

arc arc at intelectuals.net
Sun Apr 22 02:13:26 EEST 2012

Marcis Priede wrote, On 2012.04.22. 0:59:
> Morgen!
> 4x4shop.lv tavs draugs :)

veel ne ;)

> reku piemēram pavasara akcija - http://4x4shop.lv/lv/jaunumi/40

nu tur tak nau neviena norm riepa ;-/

> Morsitis - drīz Yukonam kautko meklēsim.

nneu, teujau redz tur nau tik specifiski ;)
a es pac iisti nezin ko grib, jeb pareizaak sakot ko iisti vaig.
attieciigaa izmeera Federal Couragia MT itkaa _nedaudz_ par lielu  un
daargas ;) turklaat kautkas man tur iisti nepatiik, a praksee notesteet
neviens nepiedaavaa.
savukaart simexveidiigaas akkal shkjiet nedaudz par shauru smagam auto;)
shobriid bezmaz sapraatiigaakais shkjiet braukt pie poljiem, vai vismaz
iesuutiit kaadu agjentu ;)

vai ari izvilkt no kuutspakaljas mazaas 32nieces un nedariit neko ;) vai
ari akkal apskruuveet tavu exauto :/  lai gan no tiem vecajiem
bridgestonjiem ari daudz nekas nau palicis.

=)
arc