[Autoliste] Re: Fw: Re: Elektromobilji

arc arc at intelectuals.net
Sun Apr 22 00:34:14 EEST 2012

Dzintars Misins wrote, On 2012.04.20. 9:50:
> Hi, nav ienākusi prātā tāda doma ka aķene nav īsti paredzēta auto riteņu
> skrūvēšanai? Pneimo triecienatslēga gan varētu labi noderēt. Nesen Depo
> nopirku STANLEY konplektinu pa 40Ls. Lētais gals bet skrūvēt var.

nulab, garaazhaa ir (bija, izbeidzaas, jauna jau nopirkta) pneimo, tak
konkreetaa esoshaa ir bagi ok, benu lab, neparto staasts.
vismaz es neesu speejis sameklet neko sakariigaaku par stocka 1,5ah un
Ni-Cd, Li-Ion jau akkal ir citas konfiguraacijas iepakojumaa
aanu, viens no shtrumiem piem. ir:
http://www.bosch-elektroinstrumenti.lv/beilv/Product.aspx?prodid=2473&catid=1497

nuvo, kaukaa stulbi tas viss izstaas ka taada liimenja aparaatiem nau
normaala supporta, vieniigais ko esu atradis ir
http://www.batteryupgrade.com, betnu tur veel jaaskataas.

(nujaa, un jajau pi$%T% ar kaukaadu suuda bormashiinu tjipa, kas tad
buus ar elektromobiiilja akiem??? :D)

=)
arc