[Autoliste] Re: Elektromobilji

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Fri Apr 20 00:49:58 EEST 2012

vot juus man kaads vareetu pastaastiit kur peerk normaalus akjus shtrumiem.
taanu ir sanaacis, ka jau paaris gadus man ir lietoshaanaa aplam jauks
BOSH elektroshtrumu komplekts uz 14.4 v akjiisiem, viss jau buutu ok,
betnu tie akji ir vienk piiii..

tak jamie izbeidzas paaris meeneshu laikaa, turklaat normaalas ietilpiibas
ar nekur nau. (parasti nopeerkamie ir 1.5Ah, kas ir knapko viena auto
ritenju mainja) te pat nau runa par naudu vairs.

nuluuk, janu kaadam ir idejas - dodiet zinju.

=)
arc

p.s. nujaa, un ar taadu situaaciju akju tirguu, te kaads veel taisaas
ekektromobiiljus iepirkt. un tas " liidzfinanseejusms" cik sapratu ir auto
cenai bez akumulatoriem ;) hhhh.
taaka pagaidaam paliksim pie taa ka lai ekektrokaarus peerk tie, kuriem
naudu nau kur likt un drausmi gribaas atbalstiit tehnologjiju attiistiibu
:)