[Autoliste] Re: Auto bamperu =?Windows-1257?Q?(sl=C4=93pt=C4=81_t=C4=93ma_-_rollera_plastmasas_deta?= =?Windows-1257?Q?=C4=BCu?=) remonts

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Fri Apr 20 00:37:41 EEST 2012

On Thu, April 19, 2012 5:42 pm, Ginc wrote:
> Ja par bamperiem - kur sietu kas derētu šamo remontam iepirkt? Tēvs ir
> pamanījies savas Corollas bamperi uz pēdējā ledainā sniega salauzt :(

hmm, siets tiek pirkts krautaa, ja nemaldos, bet man personiigi taa
kauseeshanaas nepatiik, parasti tika pielietota mazliet cita metode -
liime + alumiinija loksne sacaurumota, un kniedes. kniedeem aarpusee
galvas tiek "ieseedinaatas" un apsliipeetas, shpahtele pa virsu, sanaak
nedaudz smagaak kaa origjinaals, bet izturiigaaks :)

vipaar man shitaada laapiishanaas ari netiik, un patraiz ar nau neviena
auto ar taadiem lauzhamiem bamperiem. bobim ir dzels shvelleris, a volvo..
alumiinija ;-))) uz labiem amortiem.
ziemaa no frotaali panjemtas sniegashkjuures pat nevieas skrambas nebija ;)

=)
arc

> G.

kaadam auto? jeb rollerim? biezhi vien var sanaakt ka nopirkt citu tomeer
buus leetaak.