[Autoliste] Re: Fwd: Piecu mēnešu laikā par fotoradaru atklātiem pārkāpumiem piemēroti sodi gandrīz 900 000 latu apmērā

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Apr 19 16:48:59 EEST 2012

On 19.04.2012 16:05, KPL wrote:

> Lielais vairums ir pielaagojushies un ripina raamaak. Kas nespeej
> pielaagoties - nu, aciimredzot var to atljauties. Man par vinjiem
> sirds nesaap.
Tāpat mazais vairums sāk izmantot visādas tiešsaistes palīgierīces un
atsaises bļaurus, tie brauc kā līdz šim, es pat teiktu, ka personiski
braucu ātrāk, jo iespēja uzrauties uz radarotu CP ekipāžu ir jūtami
samazinājusies, kopš fotoradaru sāgas sākuma tikai šo otrdien Valmierā
ieraudzīju CP, kas ar radaru ķēra pārāk strauji no Valkas ieripojošos.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn