[Autoliste] Re: Elektromobilji

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Thu Apr 19 15:38:49 EEST 2012

Mēs RV1G 11 klasē matemātikas stundās pildījām LU iestājeksāmenu testus.
Uzdzinām līmeni, ka testu izpilde notika pusē no LU atvēlētā laika un visi
"iestājās"

p.s. Pēc RV1G gan angļu val, gan matemātikā un fizikā pirmos divus kurstus
RTU nebij ko darīt(tm)
p.s.s. Elektromobīļi diemžēl pašlaik vēl nav sasnieguši pietiekoši nopietni
līmeni, lai būtu reāla alternatīva iekšdedzei, galvenā problēma ir dārgi
akku, kas tomēr nolietojas un attiecīgi jāmaina.

ar cieņu Ģ. Bērziņš, spameris parastais s54b34 365Nm iekšdzedzes.