[Autoliste] Re: Elektromobilji

KPL kpl.listes at gmail.com
Thu Apr 19 08:40:02 EEST 2012

Meh, nu, perspektiivas, kaut teoreetiskas, te neapshaubaami ir
nesaliidzinaami labaakas - konkurence maza, attiistiibas iespeejas
neizmeerojamas, tikai cilveeki neko no taa neizmanto un gaida visu no
valdiibas gatavu.
Vairums Tevis piemineeto parametru gan taadi nepaaraak stabili, mees
te 20 gados esam pamaniijushies daudzko izniicinaat.

--
KPL