[Autoliste] Re: Elektromobilji

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Apr 18 10:22:06 EEST 2012

Nevar būt! Vai tad tur, kur tā manna krīt, ir TĀDS ielu segums?! Esmu satriekta...
maara

NY ielu segums ir tāds, ka liela mašīna ir must have. Ielāpi, pumpas, kalniņi- braucot ar Golfiņa izmēra auto jūrasslimība garantēta:), kamēr liels kuģis ar mīksto amīšu piekari visu puslīdz glauni izšūpo.

KH,
diezgan pabraucis ar NY cabiem

Citējot Smic mailto:klusais07 at hotmail.com:
  Bet kam tad tie pashi NY takshi liela dalja ir Ford Crown ? Gana liels
  kugjis tomeer.