[Autoliste] Re: Elektromobilji

Prichomzs prichomzs at gmail.com
Tue Apr 17 14:30:24 EEST 2012

Helsinkos un Stokholmaa ir diezgan daudz Priusu takshu. Un esmu runajis ar shoferiem - shiem shkjiet ok. Dazhs sacijaas, ka shis ir jau otrais priuss ko lieto. vietas pasazhieriem pietiek. Nav mazaak kaa baltictaxii. Bagazhniekaa neesmu luurejis. Un skandinavijaa taxis parsvaraa ir pakaljas parvietoshanai pa pilseetu. Uz lidostaam ir atrvilcieni, da expressbusi. Protams takshi ar, bet domaju ka tas nav pamattransports. Kapeec kratities 40 min ar taxi, ja var 20 min ar vilcienu, kas apstajas zem terminala? Un maxaa treshdalju naudas.
Protams katraa pilsetaa savs. Riigaa takshi ir relativi leeti un lidosta ir tuvu pilsetai.
Kas tur usaa es nezinu.