[Autoliste] Re: Elektromobilji

Vineta Rubene Vineta.Rubene at lattelecom.lv
Tue Apr 17 11:06:29 EEST 2012

Man jau bija aizdomas, ka tur nekas nevar sanākt :)
Starp citu, KPFI konkursa materiālos figurē, ka auto max ātrums nedrīkst pārsniegt 100 km/h, attiecīgi šis Renault uzreiz atkrīt. Un cena ("Fluence cena vēl nav noteikta. Tomēr izmaksas (neieskaitot akumulatoru) ir sagaidāmas salīdzināmas ar dīzeļdzinēju aprīkotas versijas līmeni pēc valsts dotāciju atskaitīšanas") arī neizklausās labi. :)

Vineta