[Autoliste] Re: Elektromobilji

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Apr 17 09:47:23 EEST 2012

Nu nezinu gan. Viena lieta ir nopirkt kaut ko ar kaut kādu malējo atbalstu,
bet pēc tam ekspluatēt nāksies pašiem. Un tad sākas ziepes.
Pasaules pieredze ar visu šo zaļo ekoon**** neko laba nav. NYC takši, kuri
tika iemēģinājuši hibrīdus, arī sāk no tiem atteikties, jo ekspluatācijas
izmaksas ir lielākas nekā ietaupījums. Un tas ir ļoti ticams. Kaut vai tie
paši akumulatori, kas ir automašīnās, nav gluži parasti svina skābes, bet
ir no gana eksotiskiem materiāliem (izrakteņiem, kur liela daļa ir Ķīnā un
Ķīna šo stāvokli sāk izmantot pamazām) un ķīmiju. To izgatavošana neko zaļa
nav, un maksā arī nepieklājīgi dārgi. Bet ar nolietojuma pieaugumu tie būs
jāmaina, jo citādi attālums krītas.

Otrkārt mums te klimats tāds vēss. Ziemā auto vajag kaut kādu siltumu. Un
tad sākas nākamais cirks - visiem it kā ir elektro elektro, bet kaut vai
tam pašam Volvo elektro auto iekšā smuki dzīvo degvielas plītiņa, kura
silda auto un salonu, jo pazeminot temperatūru arī akumulatora efektivitāte
krīt.... Savukārt ja silda ar to pašu elektrību, tad dramatiski krīt
nobraucamie kilometri....

M.