[Autoliste] Re: Auto - dārgs prieks

ramonz krani at inbox.lv
Sun Apr 15 12:32:58 EEST 2012

Bija jaugan kāreiz arī citi laiki, no drošibas voedokļa raugoties.
  Amerikosi, Rotšildi,Rokfelleri,Volstrīta un citi pasaules naudas
turētāji un politikas veidotāji nebija tā sariebuši pārējai pasaulei,
lai katrs sevi cienoš nēģeris, muslims utt... negribētu pie izdevības
iemest ar tupeli, neļķi, olu, tomātu vai trotila gabaliņu...)))

ramonz
=========

  Es arī savulaik Vācijā redzēju , kā brauca