[Autoliste] Re: Auto - dārgs prieks

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Fri Apr 13 09:06:21 EEST 2012

Vispār jau Peters būdams vēstnieks Maskavā arī vizinājās ar baltu lielizmēra mersi. Tā ka domāšanā daudzi vietējie dižgari arī baigi tālu nav attīstījušies. Tāpēc cienu A. Bērziņu - dzīvoklis viņam ir pašam un labprāt staigā kājām. Tanī pašā laikā katru dienu skatos, kā Dombrovskim brauc pakaļ čļenovozs un džipmašīna un kādi 4 vīriņi uzvalkos. Tiesa, braucot viņi ievēro visus noteikumus un nelieto skaņu un gaismas efektus. Savlaik Šķēle kā premjers pats sēdēja savam audjikam pie stūres un atļāva apsargam sēdēt blakus, nekādu pavadošo auto, protams, nebija. Un kad Šķēle ar padomnieku brauca komandējumā uz Viļņu, tad Šķēle savam auto pie stūres, padomnieks blakām un apsargi vietas trūkuma dēļ palika mājās.

Ģirts Karnītis