[Autoliste] Re: Auto - dārgs prieks

KPL kpl.listes at gmail.com
Sat Apr 7 15:28:37 EEST 2012

Man tuvaaks ir viedoklis "kaada mums dalja kaa dziivo vinji tur" - taa
vietaa buutu jaaspringst par to lai mees dziivotu tik labi cik gribam.
Tas nekonfliktee ar "labi tur kur muusu nav" - tikai liek padomaat, ka labi
vien ir ka muusu tur nav, citaadi arii vinjiem tur buutu slikti.
Ir lasiits ka no taas pashas vaacijas peedeejos gados cilveeki emigree
nafig shtaabelju shtaabeljiem, vieteejaas demokraatijas iipatniibu deelj.
Cik tas ticami - nez, ibo radu/pazinju nav nedz tur, nedz jebkur citur,
ieskaitot shejieni:D