[Autoliste] Re: Auto - dārgs prieks

ramonz krani at inbox.lv
Thu Apr 5 09:57:01 EEST 2012

tev mazliet nepareiza info par maniem darba gadiem,bet ne par to runa.
Un nekādas žēlabas es nesludinu, man sliktāk nav palicis, taču tas
nenozīmē ka valsts sistēmā kaut kas ir baigi būtiski manījies. Ne
nodokļu politika, ne VID darbība, ne policija, ne tiesas, ne
likumdošanas vara, ne politikāņu mantrausība, ne ierēdņu masas(
bezjēdzīgās) daudzums nav mainījies.
nezinu, var būt valsts iestādēs visi dzīvo cepures kuldami......???

ramonz
=========

ramonz, kas tad atkal, gads darbiņā un jau atkal viss ir slikti? Nu nav
jau nemaz tik sūdīgi, jo vairāk šīs žēlabas sludini, jo vairāk pats tam
notici. Ja kas, tad pēdējo 3 gados ļoti daudz kas ir mainījies uz labo
pusi tieši sistēmiski, nevis individuāli.