[Autoliste] Re: Auto - dārgs prieks

ramonz krani at inbox.lv
Thu Apr 5 09:42:12 EEST 2012

Ir sanācis sastrādāties ar STRABAG, bet būvniecības nozarē ( Torņi pie
vanšu tilta). Uzreiz bija jūtama cita attieksme pret darbu, kvalitāti,
darba organizāciju ( gan ofisā, gan būvlaukumā). Kas attecas uz ceļu
būvi, tad manurāt tur ir divi iemesli kāpēc notiek tā kā notiek:

1. kamēr būs izdevīgi bieži remontēt (lasi bāzt otkatus kabatā )( tas
nozīmē ka policejiskās struktūras vai nu nestrādā, vai arī saņem
labumus)), tikmēr ceļus taisīs šādi
2. Kamēr konkuros uzvarēs letākā cena, tikmēr nebūs naudas pa ko to ceļu
normāli uztaisīt.

ramonz
========