[Autoliste] Re: Auto - dārgs prieks

ramonz krani at inbox.lv
Thu Apr 5 09:31:03 EEST 2012

ko tur vēl piebilst?.. laikam jau taisnība, ka esam pelnījuši tādu
valdību, kādu paši ievēlējuši ( kādi paši esam). Ja esam tik stulbi,
naivi,mantkārīgi... tad nav ko brīnīties, ka politiķi, kas ir ļoti
spēcīgi domātāji, kā arī viņu padomdevēji, reklāmisti, polittehnologi
ļoti labi zin tautas masas domas, noskaņojumu, vājās vietas utt.... un
lieliski zin kā manipulēt lai panāktu vēlamo rezultātu. Tikai Latvijas
gadījmā šis rezultāts ir ir galvena pašmērķa izpildīšana - tikšana pie
siles un negausīga rīšana.

ramonz
======