[Autoliste] Re: Auto - dārgs prieks

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Apr 5 09:25:21 EEST 2012

On 05.04.2012 08:47, raimonds.v wrote:

> Nu kas ta man, staigā tik rozā brillēs un tici ko klārē supermelis
> Valdis. Bet atgriežoties pie ceļu tēmas, ..... vai man domāt, ka Tu
>  esi tajos 4% Latvijas iedzīvotāju, kas domā ka ceļi mums ir labā
> stvāvoklī..D
Pagājušo rudeni mums grantenieki bija pat ļoti labi, tādi paši kā
Igaunijā, i tāpēc daudz foršāki pat par raudošo asfaltu. I tagad es
neteiktu, ka ir viss slikti, ja bedres var apbraukt, bet iebraukšana
tajā neko nesalauž un neizsit ami līdz galam, tad var pieciest.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn