[Autoliste] Re: Norveegjijas kalnos

ramonz krani at inbox.lv
Wed Apr 4 19:18:42 EEST 2012

Kolēģim fāters tur rullē. Tie kas ir lietpratēji , Norges
augšpusēkalnos) nelien ar 4x2 vilcēju, bet 6x2 vai 6x4, vismaz 500 zs
motoru, ziemas riepām un ķēdēm. ( ar pirkstiem nobakstīs un nosmies)
Ja kāds parastais eiropas braucējs tur sadomā, ka tagad nu tik būs pa
lēto pastaipīs pirkstus un paēnms pasūtījumus, tad tur tas bieži tā
beidzās - ar evakuatoru, kas nav bezmaksas basākums. Un nedo dievs šita
novelties.. brrr...

ramonz
======