[Autoliste] Re: beerzu sulas (pie braalja)

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Apr 4 11:49:20 EEST 2012

viena saplisa ari mums, tikai no sasalsanas ziema. abolu. berzu nav
spragusas, vel menesi atpakal lietojam.
maara

On 04/04/12 11:36, Māra Niedra wrote:
> tas vinu 2l stiklenes var pie viniem nopirkt ari tuksas un tad pildit
> berzu sulas un abolu sulas un citadas sulas :)

ar shito gan uzmaniigi, ja ir tas bliiveejamais korkjis, labaak nee.
kopsh man viena stiklene ar beerzu sulaam saspraaga, leju vai nu
plastmasenees, vai viina pudelees ar origj korkjiem

  Rich