[Autoliste] Re: CSN skaidrojumi (ru)

Imants zai at inbox.lv
Wed Apr 4 10:22:08 EEST 2012

Man jau arī dažs labs manevrs šķistu "pretdabisks", ja vien nebūtu nācies
tādus novērot dabā arī pie mums. Ja daļa (par ceļa apzīmējumu neievērošanu)
vēl nepārsteidz, tad argumentācija braukšanai pa apli pret spalvu un
tramvaja apdzīšanai pa kreiso pusi man nav galīgi saprotama...

zais

2012. gada 4. aprīlis 08:41 Adro <adro at eriga.lv> rakstīja: