[Autoliste] Re: Fw: Vajag elektroshēmu Mazdai

Agritis agritis at balticom.lv
Mon Mar 19 21:25:58 EET 2012

Pieturos pie uzskata, ka auto buutu jaakalpo ilgaak, nekaa tikai operatiivaa
liizinga terminju. Inzhenieri savukaart vareetu padomaat, pirms salona
detaljas sastiprinaat ar simts dazhaadu veidu viegli luustoshiem plastmasas
pipukinjiem, kuri jauni maksaa gandriiz 4 Ls/gab. Ir veel kaudziite ar
dazhaadaam detaljaam, kas semakam ir vismaz divreiz, ja ne vairaak reizhu
leetaakas kaa kautkaadai mugursomas izmeera naglukastei.

Elektroniskais detalju katalogs mazdai arii laikam ir kaads dizhs
nosleepums, kuru driikst skatiit tikai autorizeeto servisu darbonji un vinja
kvalitaate ir taada, ka iepriekshmineetie servisa darbonji (triis peec
skaita) nevar iisti saprast, kur lai raseejumaa atrod man nepiecieshamo
detalju, kas izdrukaa pat attaalinaati nav liidziiga tai, kaada taa ir
dabaa. Sak, pasuuti, samaksaa, atnaaks, apskatiisim vai ir iistaa.

Agritis, pieradis pie realoem.com
e32