[Autoliste] Re: Vajag info un padomus nedaudz par laucinieku sapni AUDI :)

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Mar 8 15:59:28 EET 2012

Nu, jā. Es arī purva ceļus ar to A6 braucu  :D
Ar prātu varēja tālu tikt, un pat nostrigušu izevakuēt (ja iesēžas, tad
uzreiz forši uz vēdera, a vēdera laukums liels, līdz ar to tālāk
negrimst... :D )

Par spiedienu - nekur jau nav teikts, ka ir maaaaaazliet vairāk kā vajag.
Šitā bija Disco. Nekas pa gaisu negāja, bet pečkā visu laiku kaut kas
skalojās pie tukšgaitas. Izrādījās mikromaza plaisa starp izplūdi un dzesi.

Bet nu par to, ka reizi 2 gados mainīsi visu piekari - neticu. Es primāri
arī to A6 lietoju pilsēta/pagalmi/šosejas, grantene bija ~1 weekends
mēnesī, max 7 weekendi gadā, un ja skrēju pa granteni, tad pa tādu kas ir
gluda kā galds, nevis izsista. Tā ka nezinu, optimists esat, seeeeer, pie
šitiem ceļiem kādi ir tagad.

M.