[Autoliste] Re: Vajag info un padomus nedaudz par laucinieku sapni AUDI :)

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Mar 8 13:18:40 EET 2012

Tas ir C5 vai jaunāks Audi? Ja tā - investēsi priekšējā piekarē (daudzsviru
alumīnija komfortabli neizturīgais). Es nobraucu kādu laiku ar A6 C5 un 2x
gadā mainīju priekšas piekari (nu, drusku plakaniski pa grantenēm, un 100
pa grantenēm nav tai piekarei derīgi rādītāji. bet ir lielas aizdomas, ka
Jūrmalas apvedceļš to pašu paveic īsākā laika sprīdī).