[Autoliste] Re: Tests (kāpēc mirums listē?)

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Tue Mar 6 02:53:16 EET 2012

jaa, dsg esot forshs, kameer iet  ;)
man chomam darba auto passat ar dsg. servisus apmeklee diezgan regulaari :(
diez vai shkodai kaut kas cits tur ir. taa ka laikam reizeem krievu
sakaamvaardaa (labaak zinaama nelaime nekaa nezinaama laime) ir kaada
dalja patiesiibas :).
lai gan varbuut arii labaak buutu par renault
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem