[Autoliste] Re: Tests (kāpēc mirums listē?)

arc arc at intelectuals.net
Sat Mar 3 12:12:21 EET 2012

Tornis wrote, On 2012.03.02. 19:48:
> Negribu izklausīties snobisks, bet uz servisu vilka un atpakaļ auto
> piegādāja citi ļauži, es tikai saņēmu atsl... tfu, to kartiņu un
> dokumentus un šo infu, ar kuru padalījos.

labi iekaartojies :)

es ar vakar glaabu kaiminju, kursh pa celjam uz galavaspilseetu
apspraadzis bija. aizbraucu, uzdevu dazhus uzvedinoshus jautaajumus,
liidz pats aatri vien atskaarta degvielas suuknja releja mirumu,
samekleeja savaa bardachokaa vada galu peremichkai un aizbrauca laimiigs :-)

=)
arc

a par starteriem runaajot, man diizeljbobis ar shoziem tika pie jauna
paarlasiita startera,
nenu jauna, pats garajos ziemas vakaros paarlasiiju ;) un liels bij
paarsteigums ka pirmoreizi muuzhaa shamo var iestarteet aukstu bez
kveelsveceem ;)))))) kveelsvechu releja mirums no ilgaas diikstaaves
tika konstateets peecaak.