[Autoliste] Re: Tests (kāpēc mirums listē?)

E M edgars at bauskasdzive.lv
Thu Mar 1 11:23:31 EET 2012

Hvz kas jums ar tiem reņiem... Man gan darba gan privātais pakaljas
pārvietotājs ir Megane - viens ~5 gadi, otrs gadu vecs - pilnīgi nekādu
žēlabu nav bijis, jo sevišķi par paša personīgo, kam varžēdāju inženieri ir
iemontējuši papildus elektrisko salona sildītāju. Pat trakajos -25 grādos
pēc ~1 minūtes salonā bija patīkami silts. Par "lekšanu" laikam jau teicu -
rudenī parastā dirseļa apkope un rezultātā nekādu problēmu.
Ir gan viena nelāga lieta ko laikam ir ietekmējusi indīgo varžu lietošana
uzturā - tā saucamajiem "podkriļņikiem" ir izmantota kaut kāda perversa
plastmasa, kas ziemas salā lūzst pat pie neliela trieciena ar kādu ledus
gabalu. Diez kur varētu meklēt ko stingrāku?

E.

--------------------------------------
Njā, reizēm tie likumi maitā dzīvi ...Es tik brīnos par to Renault - ja dabā
ir tik daudz
reālu žēlabu par konkrētu sistēmu, turklāt no klimata ziņā utt. krietni
labvēlīgākām
valstīm, tad taču kaut kas būtu jādara, IMHO protams. Jeb tas netveramais,
liegais
franču "pofigjū" atklājas visā savā krāšņumā ... :-( Starp citu, tas Renault
tev nekādus
bortkompja paziņojumus "nelekšanas" sakarā laukā nemeta?
Ruu