[Autoliste] Re: Tests (kāpēc mirums listē?)

Tornis tornis at gmail.com
Wed Feb 29 20:37:10 EET 2012

Man smiekli nemaz nenāk, bet nu publisko iepirkumu likums ir likums. Tak toreiz skrobe, Škoda bija tikai mazliel mazliet dārgāka, bet ar kādu baudu es ar oktāviju vai kaut Fabiju parvietotos.
Man reiz dienvidVācijā nomā iedeva Octavia Kombi ar to slaveno 1.9 dizeli un sespakapju dsg automatu... Nu labāku auto i nevajag (man gan tas netrauce weekendos ar pilnīgu nezaļu 4x4 parvietoties :-). )