[Autoliste] Re: Hmm, ne par auto, bet tomēr problēma :-(

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Feb 27 13:56:52 EET 2012

Chromē vienkārši tas ir iebūvēts, Chrome pati atjaunojas un tur viss ir
vieglāk. Pats gan vairāk arī lietoju FF, bet FF pats bieži vien netiek galā
ar flash instalāciju (vienkāršākais ir ar admin tiesībām atvērt ff,
uzspiest to install, get flash un tad cerēt, ka viss sanāks :) )

Vēl ir variants - ielādēt
http://www.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup.exe
un tad kādai lāga dvēselei nosaukt tur tos visus cipariņus, lai pieslēdzās
un attālināti apkopj datoriņu.

2012. gada 27. februāris 11:09 Smic <klusais07 at hotmail.com> rakstīja:

Karlis