[Autoliste] Re: Elektrogļuks

arc arc at intelectuals.net
Tue Feb 21 22:53:10 EET 2012

E M wrote, On 2012.02.21. 11:02:
> Kā pārbaudīt?

izjaucot un ar testeri :-)

vainu diozhu tilts, vai kaads tinums iet uz iiso un dod izlaadi.

> Ģenģeris stāv no 2.0 8 vārstu opeļkalibratora - tāds jaunlaiku
> salīdzinoši, ar tableti utt.

betnu tak panjem pirmo pretiimnaakosho gjengjeri, kas tur pusliidz der
tai vietaa, nevaidzeetu nekaadu kosmosu ari maksaat, iespeejams ka
leetaak, nekaa paartiit esosho.
tikkai neaizmirsti par ierosmes kjeedi ;)

man te ar viens taads gljukains meetaajaas, no kaukaada veca audi - viss
notiek, ruuc duuc griezhaas, bet pa nedeelju akjis sauss.
uz galda viss itkaa kaartiibaa :-) taa ar vainu neesu atradis, betnu
mekleeju ar peedeejoreiz pirms kaadiem gadiem 10 :-)))
varu atdot labaas rokaas ;)
taadam shrotushova tm auto jau vareetu ari pietikt taapat ;)

=)
arc