[Autoliste] Re: Voltampēru gonkas

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Sun Feb 19 10:51:01 EET 2012

nubet, taas tak pashas forshaakaas gonkas! :)

es arii te peedeejoreiz ar 50ls nespeejot pieliet baaku pilnu aizdomaajos,
ka vajadzees laikam kustinaat smadzenes un ziemeljpusi elektrotransporta
virzienaa... ja nevar nopirkt, jaasaak kauko kjimereet shajaa virzienaa...

ja kaadam ir liidziigas domas un/vai idejas - "luugtum klubaa" (tm) :)

--
Rinalds