[Autoliste] Re: Radiatori telpaas

Andris Celms acelms at gmail.com
Fri Feb 17 09:25:45 EET 2012

Sievasmaatei mazznots, i-netaa "howto" salasiijies, skarbs
buuvinzhenieris sajutaas. Pamatus siltinaas. Ja njeemaas, lai dara -
cilveex pedantisx, ko es tur jaukshos. Tagad tjoschas maa
iekonserveeta liidz pavasarim - iekshaa -5C, istabas piemeetaatas ar
chuguna shkjembaam... Izraadas, tas pedi...pedants maz, ka neir
pamatus siltinaajis, tak rudenii, savos biznesos notinoties, pat
transheju neir aizbeeris!

--
WBR, Beard