[Autoliste] Re: Radiatori telpaas

arc arc at intelectuals.net
Wed Feb 15 23:05:34 EET 2012

Juris Knakis wrote, On 2012.02.15. 14:32:
>     ahaa,un ko vinji dara, ja sajaucaas? :-)
>     neneu, skaidrs ka jaaskataas kas uz shiltes maziem burtinjiem rakstiis
>     peerkot dajebko, vai tas buutu pasham vaij auto :-)
>
> ============================
> Var būt rakstīts un var būt nerakstīts - propilēnglikola antifrīzus
> mazumtirdzniecībā,
> vismaz pie mums, nepārdod vai pārdod reti , cenas dēļ :-) "Dzesētāji" -

hmm, a kurta jamos parasti pērk? mankaukaa likaas ka depoveidiigajos
vajadzeetu buut, jeb tomeer nau vis? tak dzeseetaajkantioris pa vidu to
pasakumu tak sadaarzina veel tiukkai, turklaat jajau taada manta, tad es
negribu pie onkulja vasjas pasmelt - tomeert kaukaadu paiiiru ka manta
ir iistaa ta gribaas ;)

> [...]
> maisījumiem
> ir galīgi neprognozējama "sasalšanas" temperatūra :-)
>
>     anyway, thanx par info, citaad nebij shito dadomaajies, ka to ko lej
>     kjerra, tomeer nevar liet maajas radiatooooraa, bet jaabrauc peec
>     speciaalaas dalejamaas devas uz depo :)

> Mjā, pasaules mērogā šito jau labi sen uzķēra, resp. dažādu nervu un
> citu kaišu
> (sirds, nieru) gadījumos bieži pie vainas bija tieši MEG tvaiki,
> visbiežāk no tiem
> cieta mājdzīvnieki, jo tvaiki ir smagāki par gaisu ...

nu pie mums mieriigi pienjemu ka daudzi nau uzkjeerushi veel shobaltdien
;)))

=)
arc