[Autoliste] Re: lukturpulieris

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Feb 9 12:51:14 EET 2012

Lieta nav steidzama, lieta nav kritiska, var dzīvot kā ir, tapēc
neatvēlu daudz laiku skraidīt, meklēt un ņemties šai sakarā.
Bet  - ja ir atsauksmes, laimes stāsti vai tieši pretēji - "tas ne
vella nelīdz" - tas var rosināt papildus motivāciju vērsties pie
izredzētajiem kantoriem, vai atmest ideju :)

2012. gada 9. februāris 12:44 Juris Knakis <lubes at inbox.lv> rakstīja:

Karlis