[Autoliste] Re: laadeklji

arc arc at intelectuals.net
Thu Feb 9 00:50:22 EET 2012

Krescendo Paranoja wrote, On 2012.02.08. 13:26:

> Par auto lecināšanu- apsveicu, protams- tik nu meibī kaimiņiem vāgeni ir
> noregulēti tā, lai nerītu gluži 10 l/100 km, kas varētu atstāt iespaidu
> uz lecināšanu.

nu kaa tu nesaproti, beidzot Ojaaram tak ir iespeeja paraadiit, sic
vinja vecais shrots ir \m/ , tas nekas ka siltaa laikaa teeree 2x
vairaak kaa kaiminjam, tas nekas, ka nau $$ ko baakaa ieliet un jaabrauc
ar velo, kad kaiminjsh uzpurkshkjina knapo diizeliiti.
beidzot! beidzot atlkal 1x gadaa chalim iespeeja paspiideet, a tu vinju
shitaa :-)))

=)
arc
aa jaa, starpcitu, kad bij tas lielais sals, garaazhaa ieliku akjiiti
vecajaa kvattraa, kas tur jau gadiem staav, un kustinaata peedeejoreiz
pagaashziem ap shitolaiku kaiminjus no teritorijas aaraa velkot, nujaa,
pagriezu atsleegu, uztirkshkjinajau starta sprauslu un aizziet :D re
kaads man kruts auto :D
laikam ar tie texaco lubrikanti buus pie teikshanas ;)