[Autoliste] Re: laadeklji

Adro adro at eriga.lv
Wed Feb 8 20:01:29 EET 2012

Oponeeshu.
My taadss meerens fanaatikis visaas lietaas ;).
Havoju triis Impeezas peedeejo 7 gadu laikaa.
Ja atminja nevilj, tad ar antikvaaru DE juuzotu (LV 213 000 km)
Imprezu ziemaa probleemu vispaar nebija.
LT (liidz 173 000 (crash in DE ~ 25000)) juuzota Impreza pastreikoja
vienu reizi, jo saimniekam LV (me) bija slinkums padomaat par mitrumu
baakaa. Vienkaarshi nestraadaaja viens cilindrs, padeve atkusa peec
nelielas atvilksanas.
Ar 2007. gada USA versijas Imprezu ir bijusas visaadas probleemas (un
diivaini, ka visas saistitas ar crashja sekaam), bet tikai ne ar
skilsanos shajaa laikaa. Tfu, tfu ... Un auto netiek lietots katru
dienu, staav uz ielas. Akis gan tika likts jauns iegaades laikaa -
2009.

Ernests.

2012. gada 8. februāris 13:26 Krescendo Paranoja
<krescendoparanoja at inbox.lv> rakstīja: