[Autoliste] Re: laadeklji

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Tue Feb 7 20:40:20 EET 2012

On 12.6.2 11:03, Krescendo Paranoja wrote:
> atshkjiriibaa no
>
>      rollera, kuru, ja kas var iestumt, atstumt vaij pamest,

> Gribu redzēt kādu iestumjam ar variatoru bruņotu rolleru:D
> Opcija rollerim ir iedzimts kurbulis vai samest uz vadiem no auto.

Znach nepareizs rolleris.
Vispār, viss paliek aizvien sliktāk... Agrāk gandrīz jebkuru auto un
rolleri bezmaz katrs sevi cienošs vecis varēja ar āmuru, lomiku, bik
smekalkas un $^&)^$%^ pieviest pie kustošas kondīcijas ja vien bija
degviela un kompresija... :D Tagad auto bez emocijām var brauciena vidū
panelī nodzēst visu iespejamo, ta vietā paradīt kautkādu necenzētu
$^&()^$) un likt -30 grādos gaidīt evakuatoru.

Es pie -30 bik "iešokēju" ap saviem auto šamaņojošos kaimiņus - iekāpa
subārī, pagriezu atslēgu, iedarbināju bīdeli un aizbrauc bez
aizķeršanās... 16 gadi vecs legācis ar hvz kad pirktu Varta aķi un savu
mūžu nemainītām svecem tomēr performē itin labi. Nujā, eļļo visu to
saimniecību Texaco sintētiskie lubrikanti.

Ojārs.