[Autoliste] Re: TA hohma

arc arc at intelectuals.net
Mon Feb 6 03:49:02 EET 2012

Instigater wrote, On 2012.02.05. 15:22:

> Labi, ka Tev ir otrs akumulators, es šodien sildu aķīti turpat mašīnā ar
> elektrisko sildītāju un cenšos uzlādēt ar Tv dekodera barošanas bloku,

nepareizi, neko daudz taa neuzildiisi. akjim ir pamatiiga siltumietilpiiba.
tikkai maajaa un pie kraasns, tur ari paraleeli  var palaadeet ar saviem
0.8.
nezinu gan ko teiks smalko kjerru kompji, ja jamos uz kaadu sutku
atstaas bez shpanja, bet nu nekam trakam nevajadzeetu buut.

ar elektrisko sildiitaaju var sildiit motortelpu kaa taadu, ceriibaa ka
kaads kriksis siltuma tiks ari motoram, bet vislabaak ar feenu sildiit
galvu pie sprauslaam, ja vien tiek klaat.
paraleeli var apakshaa zem kartera palikt sildelementu no elektriskaas
pliitinjas, ja taads saglabaajies kaadam, vai atnjemt sievai gludekli un
pastuteet to kaajaam gaisaa. siltu ellju vieglaak izgrieziis.
veel pie visa aukshmineetaa var meegjinaat dekji paari haubei.
veel var tureet kannu ar labu soljkji siltaa vietaa, un tad kad darbina
ieliet baakaa un uzpumpeet - kursh gan atteiksies darboties ar taadu
siltu kuuposhu zupinju veederaa ;)))
bet protams vislabaak ir atziit ka neesi laiciigi sdagatavojies ziemai
(silta garaazha/ tenis blokaa/striipa ar rezeves akumulatoriem/etc..)
neiespringt un vienkaarshi panjemt briivdienu, mazinjo 0.5 un sildiities
maajaa, negribeesies 0,5 vareesi pazvaniit piemeeram man, iedoshu vainu
akji vai laadekli.

=)
arc