[Autoliste] Re: TA hohma

arc arc at intelectuals.net
Sun Feb 5 02:21:14 EET 2012

Instigater wrote, On 2012.02.04. 23:03:
> Neizklausās arī saprātīgi, jo, ja dīzeli var pielaist šādā laikā, tas,
> visticamākais, darbojas vai nu kā vajag, vai arī pārāk trekni, bet tieši
> pārāk trekno dīzeļu stendā arī mēra uz kvēpiem.

hmmm nezinu, man neviens diizels nau iisti kaartiibaa ;>
bet pielaist var visus. i to , kas noriezts 3x zem normas -
ekonemiskais, i to kas sagriezts taa ka baaku nevar pieliet nenoslaapeejot.
nu ok vienam vajag otru siltu akji, un tad griezham kaameert ir, (bet
tas nau raadiitaajs, benziintoijotai ari vaig to pashu akji kaa otro no
riita)
zato kad iemin griidaa - mammiit miiljaa, var iet pakalj ar laapstu to
stabu iztrenkaat - neviena sprausla normaali nesmidzina ;) jo iipashi
shitai salaa.
bet iet normaali, un ta ar visdriizaak izietu, jo bez slodzes jau
nekuup. jauni smidzinaataaji protams plauktinjaa smuki staav jau sen,
vieniig nekaadi laika nau paarlasiit. turklaat tagad ir veel viens labs
iemesls - salst pirksti :)

bet normaali uzsildiiit gan nevar nevienu. volvo mufta ar ventilatoru
jau labu laiku kaa vispaar pazudusi, ja liidz pavasarim kad kusiis
neatradiisies, buus jaabrauc uz shrotu pirkt jauna pa daargo ;)

=)
arc