[Autoliste] Re: pakaļstikla apsilde.

KPL kpl.listes at gmail.com
Fri Feb 3 13:43:45 EET 2012

ar voltmetru.
Njemam voltmetra taustus, turam ~10cm attalumaa, un liekam klaat pie
nestraadaajoshaa celinja dazhaadaas vietaas. Kur celinsh vesels,
spannungu raadiis tuvu 0, tur kur pushu - raadiis 12V vai cik nu tur
akjii atlicis. kad atrod to vietu kur ir paarraavums, attieciigi
tuvinot taustus var atrast preciizaak. Uzreiz jaapkjellee ar
merkjieri, lai nepazuud.

Ja logs ir aizsviidis/aizsalis, iesleedzot apsildi, paarraavuma
vietaas veikli paraadaas sausi plekji - kameer paareejais veel
neatkuust. Bet tas darbojas tikai ja celinjam paarraavums ir viens, un
neliels.

KPL