[Autoliste] Re: Mārcis Priede shared a link

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Fri Feb 3 13:26:33 EET 2012

Morgen!
es vakardien patiešām nošārēju pāris linkus, bet izskatās, ka pa vidu starp Tu-Vannu un Sejasgrāmatu ir kāds pārķērājs iemeties.
Ja nu kādu interesē, tad te ir neliels vidiķis par mēinājumu paslidināties pa Zaķusalas ledus trasi.
Pēc nepilnām 10min es no turienes notinos, jo palika žēl mašīnas. Tad jau labāk es aizbraucu uz Brīvkalniem vai 3niekiem. BET (c) visu cieņu personālam. Pēc pabraukāšanās biju izkāpis no mašīnas un nepamanīju, ka man izkrita telefons. Jamie uzzvanīja uz pēdējo numuru, no tā telefona un paziņoja čomam, lai šis nodod man, ka telefons ir atrasts.

Šeit ir pats vidiķis - http://www.youtube.com/watch?v=PX5VqdpfY8Y&context=C356836dADOEgsToPDskIZvYV5i1_Pvva7wNJiuDad

Morsitis