[Autoliste] Re: =?Windows-1257?Q?L=C4=93t=C4=81kie_Statoil?=

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Mon Jan 30 15:15:26 EET 2012

On Wed, January 25, 2012 5:43 pm, Juris Knakis wrote:

> [...]
> parafīna tajās summā<br />ir mazāk un cetānskaitlis attiecīgi
> zemāks. Ziemas DD tiešām ir mazliet<br />sausākas, ne velti daudzi
> mēdz ziemā liet klāt 2T motoreļļu :-) Krievu <br />laikos Ziemeļos
> lēja klāt apgaismošanas petroleju, lai uzlabotu viskozitātes<br
> />rādītājus zemās temperatūrās (nejaukt ar Cloud Point un CFPP!),
> bet nu<br />tādā Jakutijā tie dīzeļi bez slāpēšanas močīja no
> novembra līdz aprīlim,<br />nākamais pavasaris visbiežāk atnāca ar
> kapitalku :-) Bet citu variantu toreiz<br />nebija - pie -50 DD

hehe, atminu, man ar sendienaas bija vecss fordinjsh - diizelis,
kastur vinjam bij, vaij nebija, vairs neatminu, betnu bija barga ziema un
slaapeet nost nevareeja, nu katraa zinjaa bargajaa salaa ilgaak par stundu
vai diaam nostaavot vairs pielaist nevareeja, soljkjis maksaaja kapeikas,
tadnu jamais taa ari staaveeja un purkshkjinaaja vislaik, i dienu i nakti.
lainukaa, bet kapitalkas vaidziiba iestaajaas aatraak kaa pavasaris,
nograbeeja pa smuko, bet lainukas - gods godam - taa ari atlikushajiem 2
cilindriem liidz galam toreiz tiku ;>

> pārvērtās vienkārši par bezmaz želeju ...Tāpēc arī lēja<br
> />klāt petroleju, pie -50 grādiem pat 40 ...50%, tad tā eļļošana
> sūkņiem un<br />sprauslām arī bija trubā. Vēl draņķīgāk bija
> tikai tad, ja lēja klāt benzīnu ...<br />Vislabākās eļļošanas

hmm, vot shito par peroleju kaukaa nebiju aizdomaajies, kaukaa likaas ka
petroleju pieliet diizelim ziemaa ir labi un pareizi un veseliigi ;>
neneu, skaidrs ka labaak bish uzgrab nekaa ka nevar pielaist ;) bet nu
paldies par atgaadinaajumu :)

a par 2t ellju - principaa mieriigi var liet litru uz pildiishanaas reizi
t.i 40-50 litriem. un  vecajiem, kuriem taada elljoshana vareetu buut
aktuaala ari mierigi var liet vairaak, ja nau zheel.

galugalaa tas mehaaniskais diizels tak mieriigi ies ari uz tiiru eelju, ja
vien jamaa nebuus paaraak bieza ;))
un kastik viss savulaik nau liets baakaa, labaak nemaz publiski
nestaastiit, vien ziemaa vaig kaadu apsildaamu kanninju, vaij spanniiti
saloonaa :DDDDD

> īpašības, ja kas, ir rapša bioDD :-) Tikai ziemā var<br />būt
> id="sig_lower"> </div>

=)
arc