[Autoliste] Re: Lētākie Statoil

Maris Liepins Liepins.Maris at apollo.lv
Sat Jan 28 20:07:50 EET 2012

  ----- Original Message -----
  From: Juris Knakis
  To: Viss par un ap auto!
  Sent: Friday, January 27, 2012 7:31 AM
  Subject: [Autoliste] Re: Lētākie Statoil

    Attieciibaa uz 98 - tam spirtjika % klaat nejauc un tirgo tiiru gan Statoil
    , gan neStatoil, jo spirtojot nevar nodroshinaat attieciigos parametrus, ja
    nemaldos, benziina tvaika spiedienu (Ruu palabos, ja ne tas parametrs).
  =============================
  Tā gluži nav gan, vienkārši to auto īpašnieki, kuriem parakstīts "98", vairāk pieder
  pie "retrogradu" šlakas, turklāt procentuāli tādu auto ir maz, nu tad viņus it kā liek
  mierā. Bet ne mazumā ES un ne-ES valstu tirgo "98" benzīnu , kuru ražo saskaņā
  ar ES standartu " EURO 4 klases automobiļu benzīni", ieviešanas datums
  ar 01.06.2005. Benzīnu markas:Premium EURO-95/4, Super EURO -98/4.
  Etanola tilpuma daļa degvielā līdz5%.

  Jaa, pēc standartiem bioiejaukums atļauts arī 98am, bet tas nav obligāts kā 4,5-5%piejaukums  95am saskanjaa ar  MK 332 noteikumiem v.2011.07.06.
  Iespeejams ka šobrīd pie mums arī tirgo 98 ar piejaukumu, iepriekš gan spirtotajam 98 bija problēmas ar piesātināto tvaiku spiedienu vasaras periodā un to tirgoja nešķaidītu.
  M.