[Autoliste] Re: Lētākie Statoil

Maris Liepins Liepins.Maris at apollo.lv
Fri Jan 27 01:25:35 EET 2012

Pati kopenhaagens :-P

Attieciibaa uz 98 - tam spirtjika % klaat nejauc un tirgo tiiru gan Statoil
, gan neStatoil, jo spirtojot nevar nodroshinaat attieciigos parametrus, ja
nemaldos, benziina tvaika spiedienu (Ruu palabos, ja ne tas parametrs).

Par Mazhekju 95 - jaa, savlaik pamatvairums naaca no Mazheikjiem, droshi
vien arii tagad, bija arii no Krievijas, no Ziemeljzemeem ljoti reti. Visiem
95tajai spirtjiks jau ir klaat obligaataa kaartaa, tirgotaaji iepeerk
benciinu jau sajauktu vai kristii uz vietas.

M.