[Autoliste] Re: Lētākie Statoil

Maris Liepins Liepins.Maris at apollo.lv
Fri Jan 27 01:11:55 EET 2012

Tieši taa, visām mineetajaam "leetajaam" Nesteem (iznjemot Dienvidu tilta
Nesti) un Statoiliem blakus ir Tresti, kas arii pieregulee cenu.
Imantaa piemeeram Trests shovakar 542, liidz ar to arii Neste 544.

Attieciibaa uz Nestes / Statoila attieciibaam, jaa,  1,2 s /ltr ir
veesturisks liidzsvara punkts starp automaatiem (Neste u.c. kā  123 - on zhe
Statoilautomaats un  Lukoilautomaats - on zhe ex klientiem draudziigaa
kompaanija UnoH) un Statoil pilno servisu.

M. ar Nestes karti darbaa un Siipolellju privaati (samainiitu pret UnoX)