[Autoliste] Re: Lētākie Statoil

Ģirts Karnitis girts.karnitis at di.lv
Tue Jan 24 15:32:59 EET 2012

Man kaut kā ar cilvēku patīk komunicēt labāk, nekā ar bleķa kasti. Pie tam man ir niķis liet pilnu bāku, kas kādreiz automātos nebija izveicama darbība,varbūt tagad ir labāk. Un pie tam Statoilā es varu ieiet pačurāt, noprkt kapiju un sīcim batoniņu - lieliska fīča garos gabalos. Un vēl, kaut kā klaiņo urbānās leģendas, ka Statoil 98. nāk no Norvēģijas un tam klāt vietējie bāleliņi nejaucot graudu spirtu, bet visos citos tankos un visiem citiem benzīniem tiek jautkts klāt vietēja ražojuma graudu brūvējums, kas man rada bažu par kvalitāti (bailīgs esmu). Nu labi, vios stankos (arī statjikā) 95. Nāk no Mažeiķiem, bet tāpēc es dzeru 98.

Ģirts