[Autoliste] Re: Lētākie Statoil

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Jan 24 13:58:40 EET 2012

Tos santīmus viennozīmīgi var iztērēt pilnīgi bezjēdzīgi, bet tad to var.
Ja santīmi nav ietaupīti, tad arī nebūs ko notērēt.

Kas attiecās uz devielām, un uz alternatīvām, tad man interesē dīzels. Un
tad savukārt ir viena personiski pazīstama mehāniķa stāsts un viena
personiski pazīstama liela traktortehnikas oficiālā servisa stāsts par to
ka dīzelis mēdz būt taukaināks un mazāk taukains. Nestei mazāk taukains,
Statoil un Lukoil vairāk. Rekomendēja taukaināku, jo motors mazāk dilst, un
jauns augstspiediena sūknis pie pirmā šķīliena nenoķīlē...