[Autoliste] Re: Lētākie Statoil

Ginc ginc at pie-dabas.net
Tue Jan 24 10:28:47 EET 2012

7dien apskatījos cenas - Neste Satekles/Dzirnavu stūris = 0,945, turpat
tālak, formāli jau uz Valmieras ielas esošais Lukoil automāts = 0,945,
pretī esošais Statoils = 0,956.
Tajā Statoilā cena vienmēr zemāka, tāpat kā uz Duntes ielās esošajā.

Kā lētākie Neste tanki pamanīti - Satekles ielas, Senču ielas un Duntes
ielas.

G., benzīnu lej Nestē, gāzi - Lukoilā.